skriveromidag.blogg.se

Dream guys body

Publicerad 2013-12-17 10:26:58 i Idag,

Jag vaknade före min pojkvän idag. När hans larm ringde tog han fram mobilen och låg där tills det var dags att gå, inte ett ljud och inte ens ett godmorgon. Anledningen till att jag inte sa godmorgon till honom är för att han aldrig säger det längre, ibland hör han inte ens att jag säger det så jag har gett upp.
 
Några av er som läst och följt mig i detta problem tänker säkert "varför gör dem inte bara slut, orkar inte med gnället"... ja, det är inte så himla lätt kan jag säga. Att veta hur ens pojkvän kan vara står liksom i vägen för att man ska lämna denne, sluta kämpa för något.
 
När det gäller utseendet hos killar har jag den ultimata kombon: brunt/mörkt kort hår, sund kropp (fysiskt aktiv), lite tjockare ögonbryn och tatueringar, många tatueringar! När det gäller ögonfärg spelar det verkligen ingen roll, det är de där ögonbrynen som gör ögonen. Killen får inte heller se för pojkig ut! Han ska vuxen ut, 30-ish. Mums! Skägg är därför ett stort plus! Inte för mycket skägg dock.
 
Jag är ändå väldig kräsen, kan titta igen om tusentals bilder på killar som har det jag listat ovan men alltid hitta nåt pyttelitet fel. Kan ju säga att det tog mig ett tag att bli nöjd med killarna på bilderna nedan, haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela