skriveromidag.blogg.se

Vänner som driver en till vansinne

Publicerad 2014-01-25 22:12:05 i Idag, Irritation,

Något som kan driva mig till vansinne är detta scenario: Tänk att du diskuterar något med någon, säg att... du säger att en chipspåse kostade 15 kr i.o.m. en kampanj, medan din vän säger att den kostade 20 kr och ni börjar tjafsa kring det. Sen när ni är i butiken och ser att du faktiskt hade rätt med dina 15 kr, då säger vännen att det var den som sa att den kostade 15 kr och att det var du som sa att den kostade 20 kr... gaaah, så jävla irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela