skriveromidag.blogg.se

Ögongodis

Publicerad 2014-01-16 16:32:11 i Idag,

Det är bra med mig och killen igen. Känns rätt bra men det är fortfarande en liten bit av mig som söker någon annan, som ännu mer stämmer in utseendemässigt. Jag har skrivit ett liknande inlägg innan så detta visar ju att jag fortfarande har ett litet "problem".
Om jag skulle stöta på dessa killar på stan skulle hjärtat göra en volt och jag skulle behöva servetter för mitt dreggel:
 
 
 
 
 
 
  • Kort hår men ej snaggat. Ska finnas lite hår att rycka i.
  • Normalbyggd. Behöver inte vara muskler men gärna inte för smal.
  • Skägg, åtminstone stubb. Möjligheten för lite skägg ska i alla fall finnas!
  • Tatueringar! Så jävla hett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela