skriveromidag.blogg.se

Is there a problem?

Publicerad 2014-01-29 20:50:00 i Idag, Irritation, Tips,

Något som är rena rama lågstadiefasonerna är när man vägrar dela med sig om vart man köpt något. Någonsin läst en blogg (eller hundra) där bloggerskan svarar på alla kommentarer men utelämnar de som handlar om tröjan folk frågar om? What's the big deal?! Den kommer ändå inte vara ensam med att äga tröjan. Sånt där kan jag störe ihjäl mig på. Jag delar mer än gärna med mig! Nu lägger jag inte upp några bilder på mina kläder men om jag t.ex. nån dag skulle lägga upp en inspo-bild med kläder så länkar jag självklart!
 
Jag älskar t.ex. dessa plagg från Lindex: 
 
 
 
Lindex är verkligen inte samma butik som förr. Jag tyckte alltid det var en butik för tanter men idag besöker jag dem regelbunder för sortimentet är så mycket mer ungdomligt! Hittar alltid någon snygg blus, schysta byxor eller en häftig topp.
 

Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-01-31 11:01:36

Älskar tröjan! :) Ska bli så skönt att börja handla kläder sen när jag inte längre är preggo :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela