skriveromidag.blogg.se

Freaky friday

Publicerad 2014-01-30 22:04:00 i Idag, Tips,

Imorgon är jag som sagt ledig. Dagen ska ske på följande vis:
  • Vakna och äta min supergoda frulle (som ni säkert skulle rynka pannan för).
  • Nörda lite, dvs. blogga, läsa bloggar, kolla facebook osv.
  • Tvinga mig själv in i en dusch, har förjävla skitigt hår nu. Armhålorna behöver en omgång också.
  • Sminka mig och klä på mig inför dagens bravader.
  • Åka/gå till söder och köpa en fake guldklocka på Ur&Penn.
  • Gå till min väns jobb när hon slutar.
  • Sätta oss någonstans, ta några öl och snacka skit!
 
Nu kanske ni undrar vad som är så knäppt med min frukost? Jag äter havregrynsgröt med mjölk och en klick jordnötssmör. Först värmer jag gröten, sen häller jag i mjölk och rör om massor för att gröten ska svalna. Efter det slevar jag i mig mjölken och har sedan i jordnötssmöret så att det liksom kan smälta av den halvvarma gröten. Sen äter man genom att bara ta en liten bit jordnördssmöt i varje gröttugga (haha, fint ord det blev), så räcker klicken hela portionen!
 
Inte min bild, så inte riktigt så här men nästan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela