skriveromidag.blogg.se

Bra citat

Publicerad 2014-01-26 21:41:17 i Idag,

Läste precis en kort text på Instagram: "Life would be so much easier if we just told people how we felt. There is nothing wrong with telling someone that you love them, or that it hurts your feelings when they do something, or that you miss them. But we're all just too scared to tell people how we actually feel."
 
Det stämmer så bra in på mig just nu, vågar verkligen inte säga till pojkvännen hur jag känner även om vi båda varit noga med att belysa hur viktigt det är att säga som det är och inte dra ut på det.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-01-27 15:55:24

Nej det går verkligen inte att jämföra :)

Postat av: ami

Publicerad 2014-01-27 15:59:33

du kan alltid skriva det åt honom om det känns lättare :)

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-01-27 19:06:19

Vad är det som får dig att hålla tillbaka och inte vågar ta steget att ta upp det med honom?

Vad roligt att du lämnar respons och att du tycker om min blogg. Har börjat läsa din blogg nu också och din blogg är en av dom jag läser dagligen numera :)
Hoppas du haft en bra dag annars!

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-01-27 19:06:20

Vad är det som får dig att hålla tillbaka och inte vågar ta steget att ta upp det med honom?

Vad roligt att du lämnar respons och att du tycker om min blogg. Har börjat läsa din blogg nu också och din blogg är en av dom jag läser dagligen numera :)
Hoppas du haft en bra dag annars!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela