skriveromidag.blogg.se

Var beredd

Publicerad 2014-02-09 10:39:00 i Idag,

God morgon! Var ju och såg Rikard Wolffs föreställning "Här och nu" igår. Ni kanske tycker det låter skittråkigt men för mig som älskar Lejonkungen var det jättehäftigt! Han sjöng låtar skrivna av andra och berättade kort om händelser i sitt liv. Bäst av allt, två saker jag bara kunde drömma om att han skulle göra; 1. säga "jag dödade Mufasa", han sa det tre gånger! Och 2. sjunga låten "Var beredd" som är låten Scar sjunger när han planerar att döda Mufasa och visst fan gjorde han det! Lyssna och njut:
 
 
 
Förresten, någon av er läsare som vet hur man lägger upp videoklipp direkt från datorn, utan att behöva ladda upp på typ YouTube innan?


Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2014-02-09 13:00:23

äntligen någon mer som gillar stekta champinjoner! :D

åå va kul! älskar lejonkungen också!

Postat av: ANGELICA - Hälsosamt

Publicerad 2014-02-09 15:26:43

älskar också lejonkungen :D

Postat av: linda

Publicerad 2014-02-09 15:30:23

håller med dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela