skriveromidag.blogg.se

The talk

Publicerad 2014-02-17 17:22:36 i Idag,

Saker och ting är inte så bra just nu. Tog snacket med pojkvännen igår om att jag är osäker på att vara i ett förhållande. Det värsta är att egentligen att jag inte har en rättvis grund till det, för vårt förhållande är bra osv, bara att jag inte vet om jag vill vara i ett förhållande men det känns så jävla egoistiskt från min sida. Killen är också jätte jättenedstämd, mitt hjärta går sönder så fort han öppnar munnen. Det är nästan så jag börjar undra vad tusan jag håller på med över huvud taget, har jag nara kall fötter eller är jag bara dum i huvudet? Har svårt att ens tänka tanken nu att vara ifrån honom men det är antagligen för att det smärtar så mycket att se honom som han är just nu. Samtidigt som sagt, så undrar jag om det ens är värt att vara ifrån honom? Tänk om jag inser att jag var dum som ens ville testa på pausen och då killen börjar komma på andra tankar? Usch, allt är så läskigt just nu.

Kommentarer

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-17 20:01:36

hmm.. förstår att du känner så! Tänk till ett tag riktigt ordentligt tills du är 100'% säker på vad du vill, så att du inte ångrar dej sen. Hoppas du kommer fram till en bra lösning :)
svar: Jag tror vi kvinnor har det gemensamt ;)

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-17 22:08:03

Känner igen mig tog en paus med killen för någon vecka sedan... Men blev en kort paus.. haha ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela