skriveromidag.blogg.se

Starry Eyed

Publicerad 2014-02-10 19:54:00 i Idag,

Ikväll är jag riktigt jäkla trött. Ligger och nickar till, försöker hålla ögonen öppna. Är skitsugen på choklad också. Har btw fått min mens nu, tog bara 36 dagar. Sötsuget försvinner inte men jag är så otroligt fattig den här månaden att jag typ inte kan köpa något. Orkar inte gå ut heller. Kanske gör lite te senare ikväll. 
 
Jag älskar Lana Del Rey förresten. Hennes röst får mig att drömma mig bort, känna mig som en helt annan människa. Varje låt är unik och spelar starkt på en känsla.
 



Kommentarer

Postat av: Milina

Publicerad 2014-02-10 23:55:58

- det finns inget att fatta då det inte ens är logiskt, det är bara så dagens samhälle är

Postat av: Karolin

Publicerad 2014-02-11 10:53:02

Åh chocklad.. Min största last här i livet :) haha

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-02-11 12:13:15

bra låt!

Postat av: Gosia

Publicerad 2014-02-12 13:52:47

Hur går det med snacket då?
Haha missförstå mig rätt... men du verkar alltid ha någon ursäkt för att inte ta det!
Om du verkligen känner som du gör så kan du ju inte fega ur heller, man måste ändå sätta sig själv först i sådana situationer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela