skriveromidag.blogg.se

Ordinary tuesday

Publicerad 2014-02-04 16:14:11 i Idag,

Nu är veggomånaden börjat ordentligt klantar jag till mig. Åt lunch ute med en kompis och tog en pastasallad med kyckling. Alltså... aja, blir vegetariskt till middag senare. Något afrikanskt med banan, det ni!
 
Var förbi mitt förra jobb idag, snyltade lite papper till mina arbetsansökningspapper. Snackade även om jobb efter mina studier är klara. Just nu sitter jag och ångrar att jag inte köpte en snickers när jag var och handlade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela