skriveromidag.blogg.se

No alcohol

Publicerad 2014-02-09 15:36:48 i Idag,

Jag och killen kom idag fram till att vi faktiskt druckit varje helg som varit det här året. Det är inte så många men för två fattiga studenter tär det på plånboken. Sen så har det blivit tvådagars denna helg och förra, det är rätt ovärt att ligga hemma och vara halvdöd både lördag och söndag. Sen blir man så lat också! Vi orkar inte laga mat, orkar inte gå ut och det bidrar till hämtmat = dyrt. Funtar på att ta nästa helg nykter, det enda är att jag ska på en konsert då och jag tycker ändå det är roligt att dricka. Vi får se helt enkelt!
 


 

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2014-02-09 15:41:54

Tycker det ska va OK att tycka man själv är attraktiv! =)

jag o killen har oxå druckit varje helg..och någon vardag här o där hehe =)

Postat av: miranda

Publicerad 2014-02-09 18:22:05

Känner igen mej där.. Ute för ofta och för mycket hämtmat, alltså superdyrt!

Svar: Jo håller nog med, det är ju viktigt att bjuda på sej själv! Blir faktiskt lite störd på folk som är super rädda att berätta saker om sig och säga egna åsikter. Det är ju inget fel med det! Och som du säger så kanske andra också öppnar sig och man lär känna varandra bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela