skriveromidag.blogg.se

Mixer

Publicerad 2013-11-16 21:40:00 i Idag,

Smoothies är typ det bästa jag vet men jag har ett ganska stort problem - min stavmixer gick sönder i somras. Först började det lukta bränt om den när man körde den, sen lät den konstigt och till slut så dog den. Det kan bero på att jag en dag råkade lägga sladden på en varm spisplatta så den smälte lite... Well well! Jag har ju liksom inte råd att köpa en ny heller, trots att man kan köpa bra och billiga så är de där hundralapparna viktiga för mig som studerande.
 
Jag har varit lite ful och önskar mig en riktig matmixer i julklapp, för jag vill att den ska kunna krossa is och mixa varma soppor. Tänk att kunna gör sin egna frozen strawberry daiquiri hemma! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

Publicerad 2013-11-17 02:27:21

så himla gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela