skriveromidag.blogg.se

Skolkar jag?

Publicerad 2013-12-18 09:48:34 i Idag,

Är det bara jag som kan känna att jag "skolkar" från jobbet? Nu t.ex. är jag sjuk men inte så där kalassjuk så jag ligger och dör i sängen. Jag får liksom feberattacker och är fruktansvärt hängig. Det jag gör på dagarna är att serva folk på ett eller annat sätt, så jag måste alltid vara trevlig och tillmötesgående. I måndags när jag var där så kände jag att det. här. går. inte! Igår mådde jag likadant och även idag är jag hemma "utifall att". Är det rätt? Eller borde jag ta mig till jobbet men då riskera att chefen tror jag kan jobba hela dagen, för att sedan behöva gå hem? Är det inte bättre att ta in extrapersonal från första början då istället?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela