skriveromidag.blogg.se

Det fortsätter

Publicerad 2013-12-09 20:21:16 i Idag,

Jag har inte kommit ifrån tanken och känslan av det jag skrev om igår. Pojkvännen har suttit vi datorn största tiden vi båda varit hemma. Jag börjar bli sjuk och vem tar hand om mig? Nä, just det; ingen... Nu vill jag ännu mer till denna andra killes famn, få möta hans långa blick när han tittar mig djupt i ögonen utan att blinka. Alltså den känslan... den borde jag ju egentligen få av min pojkvän men istället får jag den av en annan, som själv har flickvän. Jag känner mig liksom nykär i en helt annan människa men jag vet djupt inne att han bara kom lägligt när jag behövde bekräftelse och uppmärksamhet. Att det då kom en mogen, snygg och rolig kille... Japp.

Kommentarer

Postat av: Eveline

Publicerad 2013-12-09 20:59:06

Ja många som inte trivs i alldeles för knalliga färger så de är förståeligt, men brund är också bra till bruna ögon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Min profilbild

Skriveromidag

En helt och hållet anonym Stockholmstjej som skriver om allt som finns i mitt huvud. Tidigare en flitig bloggare och eftersom jag aldrig varit en dagsboksskrivare men saknar att ordbajsa så gör jag det här!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela